Aktualności  (pokaż wszystkie)
20 sierpień 2015, 14:41

Wyłączenie Panelu Wnioskodawcy Programu Równać Szanse!

Informujemy, że od dnia 25-go sierpnia 2015 r., od godziny 7.00 do dnia 26-go sierpnia 2015 r., do godziny 6.59 zostanie wyłączony Panel Wnioskodawcy, a przez to nie będzie możliwe podejmowanie żadnych aktywności związanych z rozliczeniem i obsługą dotacji przez Grantobiorców. więcej
19 sierpień 2015, 14:57

Już 26 sierpnia ogłaszamy Regionalny Konkurs Grantowy!

W środę, 26 sierpnia Polska Fundacja Dzieci i Młodzież ogłosi Regionalny Konkurs Grantowy Programu Równać Szanse 2015! więcej
19 sierpień 2015, 11:45

Szkolenia "Jak napisać wniosek w Programie Równać Szanse"!

Zapraszamy do udziału w szkoleniach "Jak napisać wniosek w Programie Równać Szanse". Szkolenia odbędą się we wrześniu w 5 największych miastach Polski. więcej
19 sierpień 2015, 10:59

Szkolenie z wykorzystania nowoczesnych technologii dla koordynatorów RS.

Po raz kolejny ogłaszamy rekrutację na szkolenie z zakresu nowoczesnych technologii dla przedstawicieli organizacji pozarządowych i instytucji uczestniczących przynajmniej raz w Programie Równać Szanse. więcej
5 lipiec 2015, 16:47

Zakończyło się Szkolenie Młodzieżowych Liderów!

Zakończyło się Szkolenie dla Młodzieżowych Liderów Programu Równać Szanse! więcej
6 maj 2009, 15:20

Wywiad z Anną Kazimierczuk

 

 

Anna Kazimierczuk

 

Zawód/ wykonywane zajęcie:

animator kultury w GOK-u w Czyżewie-Osadzie

 

 

Obecnie realizujemy projekt "Akademia Pana Twardowskiego w Czyżewie-Osadzie" w ramach Programu "Równać Szanse 2008 – Regionalny Konkurs Grantowy". Wcześniej zrealizowaliśmy dwa projekty: "Ziemia Czyżewska - tradycje i obyczaje" w ramach RS 2005 oraz "Skarby Ziemi Czyżewskiej. Bogactwo wielokulturowości Podlasia" w ramach RS 2007.

 

 

Gminny Ośrodek Kultury w Czyżewie-Osadzie

 

 

Myślenie i analizowanie jest skuteczną metodą rozwiązywania problemów. Młodzież ciągle mnie zaskakuje.

 

 

Pogłębienie znajomości z dotychczas poznanymi uczniami, nauczycielami i pracownikami instytucji kultury oraz oświaty w naszym województwie. Również nawiązywanie nowych kontaktów.

 

 

Wpływ młodzieży jest zasadniczy. Pracuję z młodzieżą na co dzień. Młodzi inspirują mnie do działania i pomysłów. Podpowiadają, co chcieliby robić, zobaczyć, czego się nauczyć. Tak powstają nasze projekty. Następnie uczestnicy projektu wybierają sposób realizacji zaplanowanych działań. Sami również proponują zawsze coś nowego.

 

 

Pozostało nam już tylko zredagowanie publikacji i przygotowania do podsumowania. Zrealizować udało nam się więcej, niż zaplanowaliśmy!

 

 

Zdecydowanie wycieczki są "Numerem Jeden", ale też warsztaty i poznawanie nowych sposobów wyrażania się. Młodzież lubi doświadczać nowego.

 

 

Zawsze trzeba mieć odwagę, by próbować pokonywać własne słabości. Sumienność to składnik sukcesu.

 

Warto słuchać, co mają do powiedzenia i ciągle mobilizować do działania.

 

Sukces to młodzież chętna do realizowania kolejnych projektów.

 

Oczywiście należało nad wszystkim trzymać pieczę, pilnować terminów i aktywności uczniów, ale ogólnie wszystko dobrze się kończy.

 

Ważny jest margines czasu na realizowanie poszczególnych działań i kreatywność w myśleniu o poszczególnych zadaniach.

 

W najbliższej przyszłości chciałabym... mieć własny dom z ogrodem.

 

W weekend najbardziej lubię... czytać, podróżować i odwiedzać moją rodzinkę.

 

W podróż wybrałabym się... dookoła świata.

 

W mojej pracy lubię... realizować własne pomysły, pracować z dziećmi i młodzieżą, planować, wymyślać. Po prostu być.

 

Moim marzeniem jest... spokój i zdrowie najbliższych.

 

Anna Kazimierczuk

Projekt: Akademia Pana Twardowskiego w Czyżewie- Osadzie

Organizacja: Gminny Ośrodek Kultury w Czyżewie-Osadzie

 

Jakimi doświadczeniami chciałaby Pani podzielić się z innymi koordynatorami?

 

Czy zdarzyły się jakieś problemy podczas koordynowania projektu?

 

Co uważa Pani za największy sukces związany z realizacją projektu?

 

Czego nauczyła się Pani od młodzieży podczas pracy nad projektem?

Co chciałaby Pani przekazać młodym ludziom, z którymi Pani współpracuje?

Które z elementów projektu cieszą się największym zainteresowaniem młodych?

Co już się udało zrobić, a co jeszcze przez Wami?

Jaki wpływ na działania w projekcie mają jego uczestnicy (na etapie planowania i realizacji)?

Jakie korzyści przynosi Pani możliwość koordynacji projektu?

Najciekawsze doświadczenie z okresu realizacji projektu:

Organizacja aplikująca w konkursie oraz miejscowość:

Koordynowany projekt, w jakich latach i w której ścieżce programu:

Imię i nazwisko:

Cel Programu "Równać Szanse"

Konkursy dotacyjne

W tym dziale znajdą się informacje dotyczące aktualnej oferty konkursowej Programu.

Projekty modelowe

Zapraszamy do zapoznania się z Projektami Modelowymi Programu "Równać Szanse".

Kalendarium

Sprawdź co wydarzy się
w Programie "Równać Szanse" w 2015 r.